Dlaczego warto wybrać się do Włoch?





Podczas pobytu we Włoszech dowiedziałam się jak piękny jest ten kraj. Najbardziej spodobała mi się wycieczka do Como, choć była bardzo męcząca. Na początku pojechaliśmy do góry kolejką, myśleliśmy, że to koniec i jesteśmy na miejscu, ale okazało się, że jeśli chcemy zobaczyć widoki z samego szczytu, musimy wspiąć się wyżej. Straciliśmy wszystkie nasze siły, ale było warto, bo widok był niesamowity. Oprócz tego odwiedziliśmy Zamek Sforzów, gdzie poznaliśmy trochę historii. Muzeum Leonarda da Vinci i oczywiście Duomo, najczęściej odwiedzane przez nas miejsce, a szczególnie wieczorem, gdy zapalały się ozdoby nadające świątecznego klimatu.












Poza zwiedzaniem, uczęszczaliśmy na praktyki do salonu fryzjerskiego ,,Madica'', gdzie na początku nie było zbyt fajnie, ale myślę, że powodem było to, że nas nie znali, ponieważ, gdy poznaliśmy się bliżej, nawiązaliśmy lepszy kontakt. Dzięki tym praktykom nauczyłam się nakręcania i prostowania włosów za pomocą szczotki i suszarki, dowiedziałam się też, że potrafię stworzyć przepiękne fryzury. Zobaczyłam także, jak dobry kontakt mają pracownicy ze swoimi klientami. Podczas pobytu poznałam kulturę włoską, nowy język, choć nauczyłam się tylko paru podstawowych słów, a także spróbowałam włoskiego jedzenia. Trochę ciężko było mi się przyzwyczaić do śniadań na słodko, ale poza tym jedzenie było smaczne, a szczególnie pizza, którą uwielbiam. Cieszę się, że dostałam się do tego projektu, dzięki temu mogłam poznać inny kraj, a wraz z nim nową kulturę i inne jedzenie. Sądzę, że jeszcze odwiedzę Włochy i poznam więcej ciekawych miejsc. Ewelina Lasota



Komentarze