Polecam każdemu kto się waha

Firma, w której pracowałem bardzo mi się podobała. Wszystkie myśli jak źle będzie się dojeżdżało i pracowało samemu były niepotrzebne. Poznałem tylu fajnych ludzi, zobaczyłem jak wygląda praca na zlecenie jak i w samej firmie w innym kraju. Gdybym mógł to bym chciał zostać tam dłużej. Poszerzyłem swoją wiedzę o wiele nowych i ciekawych rzeczy.

 Pomijając praktyki to możliwość zobaczenia całkowicie innej kultury i ludzi było super. Kierowcy na pewno są całkowicie inni niż w Polsce, gdzie się nie pójdzie to wszędzie słyszy się nieustające trąbienie. 








Jedzenie też jest inne niż u nas, gdyby mogło być trochę tańsze. Nie tknę naszej polskiej pizzy przez najbliższe miesiące. 




Jest dużo miejsc, które mi się podobały ale chyba najbardziej zapadające w pamięć to katedra na Duomo i Castello Sforzesco. 












 Tak jak napisałem na samym początku, gdybym mógł to bym został tam dłużej. 
Polecam każdemu kto się waha.
Gracjan Cielas

Komentarze