Mediolańskie frykasy


Miałam okazję dostać się na wyjazd do Mediolanu na praktykę fryzjerska do sieci salonów Madica. 


Jestem szczęśliwa że tu jestem. (…)







Zwiedziłam sporo miejsc. Duomo odwiedzałam najczęściej. Mogłam zobaczyć ich piękna choinkę i tam zjadłam pyszne lody. Spróbowałam włoskiej pizzy, która miała na środku jajko sadzone. Pizza była pyszna!



Ku zdziwieniu w centrum w którym pracuje również znalazłam pyszna lodziarnie. Pani sprzedająca bardzo miła kobieta, i chętnie w czasie przerwy ja odwiedzam z koleżankami. Byłam również na spacerze po kanałach, nocą oświetlone kanały miały fantastyczny klimat. 







Poznałam tutaj wielu miłych ludzi. W pracy fryzjerzy są bardzo mili i rodzinni i szczerze dziękuję im za ten wspólny miesiąc. I z czego jestem zadowolona z jarmarków na których kupiłam wiele pamiątek dla rodziny.



Agata Hamala

Komentarze