Nie żałuje, że tutaj przyjechałam mimo stresu jaki mnie na początku ogarniał.


Zaczynając od początku wyjazdu. Podróż przeszła bez żadnych problemów, czyli bezpiecznie, komfortowo i swobodnie.

 Omawiając pobyt w Mediolanie mogę go uznać jako dość dobry. 
Jeżeli chodzi o zakwaterowanie mogę uznać je za dobre. 




Mówiąc o praktykach jestem bardzo zadowolona! Trafiłam do firmy, która bardzo mi się podoba, jest niesamowita atmosfera oraz poznałam wiele nowych ludzi, którzy mi pomagali nie tylko zawodowo ale również językowo. Nauczyłam się w tej firmie dużo o gamingu we Włoskiej edukacji... Nauczono mnie nowych technik projektowania oraz tworzenia grafiki komputerowej. 




Jeżeli chodzi o jedzenie kuchni włoskiej, jestem zachwycona wszystkimi potrawami, które tutaj jadłam. Jedzenie jest tutaj bardzo dobre i nie ma do czego się przyczepić. Oczywiście nie można było obejść się bez zwiedzania różnych miejsc w Mediolanie. Najpiękniejszym miejscem, w którym byłam to była wycieczka do Como. Piękne oraz zaskakujące widoki alpejskich gór! To było coś niesamowitego.




Podoba mi się również centrum Duomo! Katedra jest przepiękna. Poznałam tutaj nie tylko kulturę i obyczaje włoskie ale również zobaczyłam jak przebiega tutaj czas przygotowywania się do Świąt Bożego Narodzenia. Jarmarki, ozdoby oraz wariacje zakupowe przed świętami tutaj są zupełnie inne.. jest tutaj tak magicznie. To naprawdę niezwykła świąteczna atmosfera. Przechodząc do tematu może i nawet mody, to samo dobrze znana stolica mody to właśnie Mediolan. Sklepy oraz butiki są tu jedne z najwyższych 'półek'. Ludzie ubierają się tutaj jak dosłownie chcą oraz wyglądają bardzo dobrze! Jest tutaj zupełnie inna moda niż u nas. 




Jeżeli chodzi o wycieczki organizowane przez EVOLVO mogę uznać za udane. Muzea były dość ciekawe i warte zwiedzenia. 





Podsumowując moje doświadczenia oraz przeżycia związane z tym wyjazdem, mogę ocenić go na bardzo dobrą ocene.  Nie żałuje, że tutaj przyjechałam mimo stresu jaki mnie na początku ogarniał. 
To była moja dobra decyzja w życiu.

Sara Szebesta

Komentarze